Zorgbedplus

Shop

Veelgestelde vragen

Op welke vraag kunnen wij u antwoord geven?

Bel ons

085-0470184

Mail ons

info@zorgbedplus.nl

Veelgestelde vragen coronavirus en Zorgbedplus bedden

We weten als geen ander hoe belangrijk een goed zorgbed is als uw situatie er om vraagt. Dat betekent dat Zorgbedplus alles op alles zet om in deze bijzondere tijden klanten optimaal te helpen.  Hier leest u wat wij daarbij doen om de gezondheid van onze klanten en medewerkers te waarborgen. 

Montage

Onze monteurs zullen het bed volledig gebruiksklaar bij u thuis monteren. Dit gebeurd zorgvuldig met inachtneming van het behoud van uw overige interieur. Na montage ontvangt u een uitgebreide instructie, zodat u probleemloos kunt genieten van uw nieuwe aanwinst.

Wij streven ernaar om uw bed binnen twee weken te leveren. Onze adviseur kan u ter plekke een indicatie geven van de levertijd.

Onze service gaat verder dan alleen het plaatsen van uw nieuwe zorgbed. Indien gewenst nemen wij uw oude bed met plezier retour.

Levering

De dag van de montage stemmen wij uiteraard met u af. Zodra er meer bekend is over het tijdstip dat de monteurs bij u langskomen krijgt u van te voren een telefoontje zodat u weet dat wij langskomen.

Het coronavirus zorgt ervoor dat wij een aantal extra maatregelen hebben genomen omtrent ons thuisadvies en de leveringen. Onze monteurs houden zich strikt aan de richtlijnen van het RIVM. Een overzicht van alle maatregelen welke wij hebben genomen kunt u vinden op deze pagina.

Op de afgesproken dag bellen onze monteurs u op om te laten weten hoe laat ze exact bij u zijn. Na de installatie van uw zorgbed zullen de monteurs alles netjes weer opruimen zodat u kunt genieten van uw nieuwe zorgbed. 

Garantie en service

Wij raden u aan om ten minste 8 weken te wennen aan uw nieuwe slaapcomfort. Mocht uw aankoop onverhoopt toch niet helemaal naar wens zijn. Neemt u gerust contact met ons op. Een tevreden klant is ons veel waard. Daarom doen wij ons best uw klacht zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Op al onze producten zit standaard 12 maanden garantie. Mocht er binnen deze periode iets niet goed zijn aan het product dan lossen wij dit kosteloos voor u op. U kunt hierover contact met ons opnemen via onze klantenservice.

Uw factuur geldt als garantiebewijs. Heeft u uw factuur niet meer beschikbaar? Neem contact met ons op en wij zoeken deze voor u op in ons systeem.

Mocht uw zorgbed niet bevallen dan zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing voor u. Indien de klacht gegrond is en binnen de garantietermijn valt dan zijn de kosten voor Zorgbedplus. Indien u geen garantie meer heeft dan kunt u uiteraard ook altijd contact met ons opnemen. Wij nemen uw klacht uiterst serieus en doen altijd ons best om deze zo goed mogelijk op te lossen.

Betaling

De betaling kan voorafgaand aan levering overgemaakt worden of gepind worden bij levering.

Let op: het kan zijn dat u voor pinnen tijdelijk uw limiet moet verhogen.

U heeft de mogelijkheid om bij levering het bedrag te pinnen. Afhankelijk van uw bank kan dit wel betekenen dat u van te voren uw limiet voor pinnen tijdelijk moet verhogen.

Als u wenst te betalen voor levering dan heeft u de mogelijkheid om de betaling van te voren over te maken. U krijgt een factuur met e-mail toegestuurd met onze gegevens.

Onderhoud

Verwijder altijd het netsnoer uit het stopcontact voordat u gaat schoonmaken. Wij raden u aan om het bed niet met agressieve schoonmaakmiddelen zoals bleek en desinfecteerproducten die alcohol bevatten schoon te maken. Als u het bed wil reinigen kunt u deze het beste afnemen met een natte doek en door gebruik te maken van normale huishoudelijke schoonmaakmiddelen.

Mocht u last hebben van een storing of een probleem met het bed dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Staat uw vraag er niet tussen? Vraag het ons

REGISTER

Je persoonlijke gegevens worden gebruikt om je ervaring op deze site te ondersteunen, om toegang tot je account te beheren en voor andere doeleinden zoals omschreven in ons privacybeleid.